4 F E B R U A R I

vart fan tog dagen vägen? inte gjort ett dugg vettigt känns det som. haft fågelprofelering hela dagen men typ ingen lärare så bara fått gjort skitgrejjer som inte känns ett dugg vettiga. typ göra leksaker till våra nya fåglar (rödpannade kakarikis)
sen typ städat åt våran grå jako vicke, vart lite social med honom men för övrigt har vi typ bara gått omkring i djurhuset, ja just ja fick väga en duva också =P woho vad intressant..

nu sitter jag åter i djurhuset efter middagen och tråkar. ridsugen som fan men sur på mig själv som inte gick ut och gick efter middagen >.< fy på mig men ska nog simma imorn istället. :)

älsk har innebandyträning så jag har ingen att pussa på heller *snyft* men ska väl hjälpa eva sen och städa lite i förrådet. just nu är hon ute med vovvarna. :)

JAG ÄR RIDSUGEN! gaaaw jag är verkligen det! och på fredag ska troligen malin med mig till puki och stomur och så ska vi rida ut lite. :D om jag får svar av monika att det är okej alltså. :) annars får jag rida själv, för rida det ska jag! och imorn så sa Hamma skos, så i helgen kan jag rida ut på henne också :) :) :) :) hoppas lite av isen förvinner :O vill galoppera! xD

jaja nu har jag srkivit av mig lite, nu ska jag försöka ändra så fler inlägg syns på framsidan av min blogg eftersom så många vekar störa sig ....

Hälsningar ÄMMA


Kommentarer
Postat av: Linda

haha men emma, jag sa aldrig att jag störde mig på det när jag fråga ;D .

2009-02-04 * 18:02:37
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha jag störde mig men det är din blogg, du som bestämmer ^^,



Gud, rida ja .. Jag har inte ridit på 4 dagar nu O.o Får ta mig i kragen! Se om knäet mår bättre i morgon -.-

2009-02-04 * 21:53:15
URL: http://nikonian.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0