28 februari

Godmorgon och grattis till mig själv och alla andra som heter Maria :) namnsdag idag. :D
Sry för att jag inte blogga igår, mycketmed fågelbebisen som kom hem igår. Mat var tredje timme oh pyssel utöver det.
En aning seg efter natten då jag vart uppe några gånger och matat. Mest för att få upp en rutin om hur ofta den behöver äta. Så inatt var jag upp kl. 02.00 och 05.30 samt 08.30 >.< haha nästa matning blir halv 12 typ. dock sitter liten i lådan och piper för fullt så vi får se, kanske blir lite tidigare.

Men har inte tänkt att skriva så mycket om detta i denna blogg utan skapade helt enkelt en ny blogg igår där jag uppdaterar varje dag om vad som händer med liten och så. Kika kärna in på den. :)

UNDULATUS.BLOGG.SE

Så idag händer det nog inte så mkt, funderar på att åka till stan med älsk och handla ägg åt mamma och gå lite på stan. Vill inte ge mig ut och rida nu när bebisen behöver mat så ofta :/ dock ska jag nog rida stormur imorgon. Har iag lovat att fodra lunch då. :) Men men som sagt läs i andra bloggen för där kommer jag nog vara väldigt aktiv med litens utveckling. ^^ <3

Ha det toppen alla!
//Ämma

Kommentarer
Postat av: Sandra

grattis på namnsdagen! :) jag heter okså maria ^^

2009-02-28 * 17:37:35
URL: http://sandkakan.blogg.se/
Postat av: helga

det var jag som skrev :P

2009-02-28 * 17:38:15
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Grattis :D heter också Maria ;) så tack så mkt xD hehe..

2009-02-28 * 22:06:06
Postat av: alexandra

inte jag heller :k Har inte lämnat in det än.. Men helt ärligt? jag orkar inte bry mig :( usch..

2009-03-01 * 12:56:18
URL: http://alexandrasofiadahl.blogg.se/
Postat av: Amanda

känns som alla heter maria O.o aja

grattis i efterskott :)



Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0