22 februari

Då satt man här vid datorn igen då. Känner mig inte så jättepepp idag. Känner hur pressen i sklan börjar hopa sig. kan ju säga att jag har massor med rester just nu och absolut ingen ork att ta itu med dem vilket är ritkigt riktigt illa.. fan.
är allt från temaarbetet från ettan, till projekt&företagande i trean + massa småskit. dessutom ska ju projektarbetet vara klart nu i veckan och jag vet redan nu att jag inte kommer hinna.. fan igen. men men jag får väl försöka rycka upp mig och göra skiten. :(

inte hann jag till hamma idag heller.. :(:( vet inte vart dagen tog vägen. snöade så mkt på förmiddagen och lunch så kändes inge vidare att rida ut i blötsnö nu när hamma inte har snösulor.. skit ville verkligen ut med henne. Ska iaf på tisdag förmiddag försöka åka ut till stormur och puke. om någon vill med så hör av er. :)

nä nu är det väl dags att gå och sova. Nyss legat och kollat på en bra film med älsk. Vi är i kumla så vi slipper gå upp så tidigt imorn ;) jag ska vara i bruksstallet hela dagen imorgon, vilket jag inte heller är så peppad på. fan vad är det med mig?? vill inget :( bara sova..

jaja godnatt på er
Hälsningar Ämma

* Grannens hus. Som sagt det kom mycket snö idag *


Kommentarer
Postat av: älskling

ja det kom mycket snö och de var stora och om du vill ha hjälp så är det bara att säga till :P men men ja nu ska vi lägga oss i sängen men inte för att sova utan för att mysa :P<3<3<3

2009-02-22 * 23:37:11
Postat av: Linda

Fan vad synd att du känner sådär :/ Hoppas det blir bättre snart och att du kanske lyckas sova bort det ;D Du vet att jag vill följa med dig iallafall :} .

2009-02-22 * 23:42:21
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hoppas det blir bättre snart :) finns här för dig och följer gärna med ut till dina hästisar någon gång :)

2009-02-23 * 08:36:29
Postat av: Lovisa

Usch känner också så nu :( lisa å ja har kommit till golvet på projektarbetet :( å det suger hårt.. hoppas det ordnar sig för dig iaf <33

2009-02-23 * 10:57:32


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0