18 F E B R U A R I

Hej!
Förlåt för min inaktivitet igår men kan ju säga som så att jag inte mådde sådär toppen. Natten till igår bestod av att springa på toa 6-7ggr för att spy.. åkt på samma skit som älksling så nu kan jag inte äta utan att må hur illa som hellst och få jätteont i magen. mumma. nej. men men något bättre idag, ska försöka att få i mig något att äta så småningom för klockan 14.00 ska jag till askersund och klippa mig. :D gud det behövs! :D :D

Blev som sagt ingen ridning igår eftersom jag mådde som jag gjorde. Synd då Linda skulle ha följt med. :( aja det får bli en annan dag. :)

Har så jäääävla ont i kroppen efter kärkningarna, fy fan. igår kändes det som om jag blivit överkörd av tåget eller någe! usch stackars mig xP

men men uppdaterar väl med en bild i kväll på håret. :):)
Hoppas alla mår bättre än mig!

Hälsnigar Ämma!


Kommentarer
Postat av: Linda

usch då, hoppas du mår bättre snart.. inge kul det dära. Sen är det bara du säger till sen när och om du vill att jg följer med :}

2009-02-18 * 13:22:34
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch :( <3 stackars er.. krya på dig gumman <3

2009-02-18 * 17:39:18
Postat av: Lovisa

Usch :( <3 stackars er.. krya på dig gumman <3

2009-02-18 * 17:39:52
Postat av: Lilja

ja det är tråkigt att du är magsjuk ämma, men hoppas att håret blev bra. krya på dig:)

2009-02-18 * 23:43:16
URL: http://[email protected]


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0