15 F E B R U A R I

Jaha, då har ännu en dag med jobb på skolan gått. :) haha tog fel på tiden och skynda på som fan för jag trodde vi låg efter vilket visade sig vara fel ;) så fick sitta av en timme utan att göra någe och vänta på att klockan skulle bli två så vi kunde fodra utedjuren för em. ^^

när vi kom hem så följde jag med Linda till stallet där hon rider som det var sagt. Där möttes vi av ägaren veronica som kom med beskedet att de tagit ut lindas medryttarhäst aradis på ett stenhårt träningspass så kunde inte rida henne. dålig stil men hon hade visst inte "hunnit" smsa.. hatar sånt.

men men linda fick som plåster på såren rida en annan isis där som hette Trausti. 4årig vallack som tydligen skulle vara lättriden och sjävgående. usch vilken obekväm häst. Gick vingligt, oengaread och ville inte ens trava. studsa lätt när man krävde för mkt. kunde inte låta bli att testa honom jag med, usch gillade honom inte.. visserligen tyckte han att underlget var obehgligt men ändå..

Imorn ska jag mina snuttar i hallsberg. :) långtur på stomur vilket ska bli mys. :) ska fråga monica om Linda kan hänga med ut på tisdag vilket jag tycker du behöver <3 usch tycker synd om dej tjejen. Tycker inte du ska ta det där.. det finns bättre men det känner du själv men ja du vet vad jag tycker.

Här nedan kommer några bilder från dagen. Mer kommer finnas på bdb sen. :)
Hälsningar Ämma

* Linda och Trausti *


* Lindas medryttarhäst Aradis*


* Söta Aradis *


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för idag, var jätte kul att du ville följa med :}

2009-02-15 * 21:42:23
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa

aaw vilken fin aradis ;D men av synen av Trausti å ser det ut som han är mkt äldre än 4 :S

2009-02-16 * 17:40:02


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0