14 F E B R U A R I

Alla hjärtans dag idag då, och jag och älsk har firat det genom att jobba på skolan. ;)
Ne men både vi tycker dte är lite överreklmerat att fira alla hjärtans dag. Vi firar våran kärlek alla dar i veckan och inte bara en gång om året <3
och försten det är bra mycket mer romantiskt att få en ros en dag när man minst anar det istället på en bestämd dag. ^^ Men måste ju iaf säga: JAG ÄLSKAR DIG EMIL MORITZ <3

men men som sagt jobbat idag, kallt som satan men jättefint väder. :) inte vart några större problem idag. dock hade hönsens vatten frusit som tusan så var svårt att få upp automaterna och hönsen ville inte ens titta åt den nya maten för de var så törstiga >.< stackars.

nu på eftermiddagen har jag och älsk bara slappat framför diverse filmer. lite barnfilmer som hercules, lady och lufsen osv xD haha jättemys <3

Imorn ska jag jobba igen sen efter dte ska jag följa med Linda i klassen och fota när hon rider sin medryttarisis aradis. :) ska leka lite ridlärare också då både aradis och Linda håller på att lära känna varandra ^^ det ska bli supermysigt. ^^ Kommer dock bli assugen på att rida xD flera dar sen nu, men tänkte dra till fuxarna på måndag och tisdag. ^^

aja ha det så bra allihopa! Glad alla hjärtans dag!
Hälsnigar Ämma!

* Våra fina rosenhuvade dvärgpapegojor på skolan *


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det kommer att bli jätte roligt xD ^^

2009-02-14 * 22:05:32
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nikon d40 har jag (:

2009-02-15 * 00:11:39
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja och jag kommer vara hemma och kolla på film hehe

2009-02-15 * 13:09:12
Postat av: Emelie

Okej, har du en canon eller? (;

2009-02-15 * 13:11:09
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha, okej :)

2009-02-15 * 20:54:36
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Aaw va mysigt ;D tyckte de va bra sagt av dig Ämma om de där med att det är bättre att få en ros när man minst anar det och inte på en bestämd dag :D (Y)

2009-02-16 * 17:37:50


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0