13 F E B R U A R I

Fredag den trettonde, ja inte har den vart fullt lyckad iaf ;)
Imorse halv 6 vakna  jag av att älsk spydde som en gris. vart dålig hela dagen, hoppas det inte är vinterkräksjukan! jag får inte bli sjuk i helgen! ska jobba på skolan då.. *hooooppas* men men han är lite piggare nu, förhoppningsvis så har han ätit någe olämpligt. Köpte lite proviva till honom som verkar hjälpa.

Jag tog ledigt från skolan, var ju tänk att jag skulle åka in med älsk till vårdcentralen för ahns lnä men nu blev han ju sjuk istället. ja stanna hemma iaf, så onödigt för att ka till skolan och bara mata fåglar och sen inte ha någe att göra vilket brukar innebära att man får göra någe slarvgöra ;) haha ne men jag erkänner idag skolka jag lite (A)

Åkte iaf till marieberg och handla  lite mat med emils pappa och emil. Emil fick väl besöka en toalett typ 6ggr stackarn.
Just nu sitter vi hemma i sänna, var tvungen att åka hem och hämta lite rena kläder. Nyss kollat på en film och slappat lite. :) Filmen idag var Seabiscuit. Helmysig film tycker jag. :) Vart sugen flera dagar på att se den hihi :O

men men vi höres för nu ska vi snart åka till kumla igen! :)
Kommer inte att lägga in bilder från veckan föreb tidigast måndag eller tisdag på bdb.

Hälsningar Ämma


Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) trevlig blogg du verkar ha :) hur e det annars då? :)

2009-02-13 * 21:10:01
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected

fin blogg :)

& hoppas du får en bra alla hjärtans dag! :D

2009-02-14 * 08:01:09
URL: http://ddisconnected.devote.se/
Postat av: Lovisa

2009-02-16 * 17:33:53
Postat av: Lovisa

Oj nu blev de nåt fel xD aja.. tänkte bara säga att den ska ja se nån dag.. är också helsugen på att se den :D

2009-02-16 * 17:35:15


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0