10 F E B R U A R I

Dagen började med att klockan ringde 07.20 pallrade mig upp vid 07.30 (lagom stel i kroppen) då monica ringde och sa att jag inte behövde ge hö åt hästarna innan jag for från stallet sen.
Åkte till stallet och tog ut Puke. Gick bra, han var pigg och frammåt men sen kom protesterna. han har börjat testa mig >.< säger jag vänster säger han höger, säger jag trav säger han halt, säger jag srkitt säger han vänd xD haha knashäst! dock frustar han nöjt när jag vinner .. ? xD han gick ner med mig i ett halvmeter djupt dike fullt med snö! vafan Puke! xD haha men vi joggade en del och var hemma efter ungefär 40min vilket jag tror är rätt lagom för honom just nu. <3

Efter det tog jag på Stormur grimma och red iväg barbacka en kort tur bara för att han skulle få komma ut och se annat än hagen. Var skönt att bara lunka fram i skogen. :) stormur är mys <3

Sen åkte jag till skolan, hungrig och pissnödig som ett as xD haha käka lunch och mötte upp Ida och malin efteråt och knallade ner till G där vi hade etologi resten av eftermiddagen. Var rätt roligt då vi snacka om human etologi xD roliga kroppspråk vi har hehe..

eftersom jag har skapligt stel och öm kropp efter alla ridturer de senaste dagarna så tog jag med älsk till simhallen och simma en halvtimme för att mjuka upp musklerna lite. :) det var skönt. :)

Nu ska vi snart laga lite mat och titta på en film. ^^ jag borde plugga men pallar inte .. >.<
Hälsningar Ämma

* Jag och Stormur 9 feb -09 *


Kommentarer
Postat av: Lovisa

testing testing :) aa det är bara å va envis å vinna slaget!! :D

2009-02-11 * 20:40:10


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0