25 augusti

vart tusan tog dagen vägen? bara försvann?
sov till typ tio och gick upp och gjorde frukost och la mig framför en film. vid halv ¨två åkte jag in till hallsberg och hämtade upp johanna vid stationen och sen bar det av hem till johanna i åsbro. :) där bjöd hennes mamma på nybakat bröd ^^ mums vad gott det var. :D när vi svullat klart var jag proppmätt, tacka vet jag hembakt riktigt bröd. :) sen drog vi ut till johannas totte då. skulle ju fota johanna och honom när de dressyra på höstens stubbåker. :) ritkigt najs bilder blev det trots en överpigg totte. <3  ha kvar honom johanna <3

sen drog vi hem till johanna igen och åt lite mat. jättesnällt att jag fick äta hos er, tack så jättemycket. :)))
efter ett tag drog jag med mig johanna till fuxarna då x) "tvinga" upp henne på storm och tog med henne runt blåberga. stackars johanna fick en näradödenupplevelse när vi skulle över tågrälsen xD haha tur att du har en lugn häst och en knäpp kompis som hejjar på ;D hahaha vafan så farligt var det inte ;)
hästarna var durkiga för övrigt och puke var genomsvettig efteråt, dels för att han börjat sätta päls.. suck. storm var riktigt svettig han med. :) dock inte lika överdrivet som puke men ändå xD imrogon ska jag nog longera tror jag. :)

nu på kvällen har emil och jag handlat lite, lagat mat och sen kollat på film. imorgon ska vi nog städa eller så ska jag packa godis. mycket nu >.< dessutom måset jag fixa med transport till agge! PANIK!

nog skrivet. nedan en bild från idag på johanna och tottis. och JA johanna, TATTO SKA VI HA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för en toppeneftermiddag. jag uppskattar verkligen detta. du är en underbar vän och snart ska vi tatuera oss :) totte måste bli kvar <3

2009-08-26 * 13:06:38
Postat av: Linnéa

Mysbild !

2009-08-28 * 20:56:37
Postat av: Lovisa W

Härlig bild! :D

2009-08-30 * 11:08:03


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0