22 augusti

Då har bloggen vart öppen en dag då, oj vad flitigt ni läser. :) Dock är väl det istort sätt bara snälla lovisa som kommenterar <3 :)

som ni vet mår jag inte bra, kommer nog ta en stund att ta sig ur denna svacka. när jag är redo komme rjag prata, det lovar jag. Nu ser jag mest bara fram emot att få hem aegir, få något att syselsätta mig med. det kommer bli bra. :)

dagen som vart idag har mest vart lugn. var otroligt mega trött sne jag vakna, beror väl på att jag är ledsen. hm.stampe var på rymmen i förmiddags och som straff tog jag mig tid att klippa hans tänder ;) .. vilket som i vanlig ording var på tiden. han har verkligen vant sig med den där behandlingen nu ;) stretar emot som fan men är snart tillbaka till sitt keliga och lugna jag igen när han fått lite tröstgodis och några klappar på huvudet. kaniner är mysiga djur <3 låg dessutom ute i buren en stund och bara gosa och var social med dem. mina lurvtussar <3
dags att knalla ut och plocka in dem för natten så de får lite mat i magen, visserligen har de väl gått och betet sen sju någonstans men lite extra pellets skadar ju inte ;)

sen ska jag åka och hämta älsklingen vid bussen i askersund. inte träffats på två dagar. kändes som det verkligen var dags för ett break. hm.. jaja nu ska jag sluta skriva.


Kommentarer
Postat av: Johanna

finns alltid :) <3

2009-08-22 * 22:00:07
Postat av: Lovisa W

aaw va gullig du är! <3 när är marken på onsdag då? :)

2009-08-22 * 23:26:43
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

tror agge kommer vara en vändpunkt för dig ^^

puss<3

2009-08-23 * 19:15:38
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hoppas allt känns bättre när du får hem pollen. :)

Vet vad du menar med att man behöver ett "break" med killen ibland, men gud vad skönt det måste vara för dig o emil att bo relativt nära varann ändå. Nu när skolan har slutat så är det i princip omöjligt för mig o David att ses i veckorna, det suuuger. :( Ta hand om dig! :)

2009-08-24 * 20:13:36
URL: http://lellelilla.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0