20 augusti

VAFAN! får inte ihop någon bra header! Ger fan upp! grrrr pissråtta! får helt enkelt sitta ned och invänta den där krativa sidan av mig, när nu den kan tänkas hälsa på.. suck.

Är iallafall hemma i askersund nu. eller rättare sänna. åkte hit vid lunch efter att jag vart och tagit av hästarna insketstäckena, mockat och klappat lite på dem. slipade och målade också det sista i sadelkammaren. Blev ju lite mer att måla nu när frank fick upp dörrrana ordentligt. :) här hemma är det lungt som vanligt. fixat lite med kaninernas burar och slappat här vid datorn. funderar nu på att poppa popcorn och mysa ner mig i soffan framför en film. :)

nyss pratat med malin i tele också, om gamla minnen från kvinnersta. fy fan vad jag saknar! vill gå kvar, fan att åren ska gå så fort. fanfanfan..

jaja, nu funderar jag på att öppna upp min blogg. :/

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Träligt sånt där när man inte har några idéer :/

2009-08-22 * 13:48:51
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0