2 augusti

Vilken dag, vilken jävla BRA dag! Vet inte med er brudar men jag har haft det skitbra. :D Love it!
Först linköping för att gå på hööks, massa fina grejer och redan här blev min plånbok fattaigare ;) sen vidare mot mjölby för att gå på sharpman där det var lagerränsning! Ojoj där blev jag ännu fattigare ;)
För att nämna lite av det jag köpt idag då
* longeringsgjord + inspänningtyglar + lina . spö
* marinblått schabrak +marinblå lindor *mums*
* repgrimma
* svart ländtäcke
* reflexbrösta
* träns
* ridjacka
mm :P så ja.. fattigare är man hehe. :) men nööööjd!

efter att ha svängt förbi hemma och visat johanna och linda vart jag bor så drog vi hemmåt. proppmätta efter ett besök på Mc. donken i motala :D
sen hem till kumla igen, byta om och åka till stallet. där red vi först stormur. eller ja linda red men jag provade några minuter med. ;) ursäkta min gräsliga sits på bilden nedan, men hans sadel är cepe och mycket häst att rida xD klla på hur snygg han är istället ;) ursnygg i nya lindorna + schabraket som linda köpte idag. :D och mobba inte för hur lindorna sitter xD haha inte ett proffs! xD och ja, vi rider utan hjälm idag, fy på oss men vi lever. :P

efter storm fått sig en genomkörare så longera jag puke lite. försökte mig på att spänna in lite, alltså på yttersta läget men fattade inte riktigt så det där får johanna ta med mig någon dag. ;)
Imorgon ska jag ut och rida dressyr på förmiddagen. förhoppningsvis kan Emil följa med och fota. :)
Sen blire födelsedagskalas för min lillebror :D

Nu ska jag snart sova. Vart en toppendag! Tack för det tjejer! <3 Guld värt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Hästarna blev supersnygga i det nya de fick :D kan förstå att ni är nöjda iaf ;D

2009-08-03 * 21:59:41


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0