19 augusti

nyss kommit hem från stallet. inte ett dugg glad, trots att ridningen gick bra. vet inte men kändes inget kul. vet inte varför.. jaja är ju allmänt depp nu även om ingen märker något. orkar inte ens prata om det. känns ändå inte som om någon har tid att lyssna.. men kan ju säga att en av de känslor jag har just nu är att inte känna sig uppskattad..

jaja skit sammma. johanna kom iallafall och hälsade på idag. hade med sig alla grejer jag beställt från börjes. :) nice, se ställde hon upp och fotade när jag och linda red så blev dressyr på ängen idag med till pukes stora förstjusing *inte*
han kändes lite stel, hade nog lite träningsvärk stackarn, imorgon får han en välbehövlig vila iallafall för då ska jag hemmåt. skönt faktiskt, då ska jag fixa med bloggen är det tänkt.

pallar inte skriva mer.. hejs.

*puke & jag idag*

Kommentarer
Postat av: Malin H

Kan inte sluta titta på honom, han har ju blivit så jäkla fin!:P Ni har verkligen gjort en kanonjobb du och Puke;)

2009-08-26 * 19:41:27
URL: http://nogg.se/holmin


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0