18 augusti

oj vad folk är på mig om att starta upp bloggen igen. elak jag känner mig, men känner fortfaramde inte för att starta upp den. :/ aja vi får se hur det blir.

inte hänt så mycket idag. sov till elva vilket verkligen var behövligt med tanke på min förra sömnlösa natt. sen har jag mest suttit här hemma hos emil och degat. var iväg och handla lite ett tag bara.
nu på kvällen for jag och linda ut till stallet. passande sätt att fira sin födelsedag eller hur? :) Linda fyller ju år idag, grattis <3
Vi red lite dressyr på ängen idag. Ganska hårt pass, iallafall med puke, vet inte hur hårt linda red. :)
Jag red mycket på volter och övningar för att få honom att flytta undan sig. lossnade en del på slutet men ack så svårt det kan vara att flytta undan sig ibland ;) men han jobbade på jättebra och tillomed galoppen funkade idag. :):) han är så fin min lille puke <3 goa häst. :)

nu är det också bestämt att jag ska vara fotograf på monicas systers (?) bröllop i september uppe i dalarna. :)
har också en annan grej på g men det tänker jag inte avslöja ännu. :D

nu ska jag snart sova, ska fundera på om jag ska öppna upp bloggen imorgon. ^^

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0