17 augusti - update

bloggen är fortfarande stängd. har ju fixat en hel del med alla underflikar osv, istort sätt bara en ny design som ska upp men har idétorka.. tror jag började på fem stycken olika igår.. suck.

förresten så hjälpte det inte att sitta här inatt, kunde inte somna, klockan 04.54 stängde jag åter ner datorn för att lägga mig i sängen. då hade det redan början ljusnat ute. klockan var väl en bra bit över 06.00 innan jag äntligen fick somna, 10 ringde klockan för då skulle jag skjytsa malin J till zinkgruvan.

försökte sova nu innan stallet men gick inte, och när jag nääästan somnat ringde linda coh sen gick det inte att sova längre.. hoppas jag får sova inatt. detta tar livet av mig. dessutom har jag magkatarr och mår jätteilla.. hungrig men vill inte äta.. suck..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det nåt som oroar dig gumman? :(

2009-08-22 * 13:43:53
Postat av: Lovisa W

Det va ja som skrev :)

2009-08-22 * 13:44:57
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0