9 april

Inte hänt så mycket idag. Var till ikea och köpte en pall till stallet som vi kan ha vid uppsittning. Lagade lite mat åt mig och älsk. Testade mig på att stuva makaroner :P woho! gick bra men tack vara älsk så smakade det liiite bränt. men men nu vet jag hur man gör iallafall. :)

Åkte sen hem till askersund. käkade tacos och ska snart sova.
Imorgon måste jag ut och gå!! blev inte av idag.. dumma. aja. Ska försöka komma iväg till hamma också. :)

Förresten, Bamse har hittat en ny familj så vi får inte äran att ta hem honom. Hoppas han får det bra nu <3

Gonatt med er!
//Ämma

* fullmåna inatt *

Kommentarer
Postat av: helga

jag försökte okså ta ett kort på månen idag.. men jag lyckades inte så bra.. vad hade du för inställning? :)

2009-04-09 * 23:09:33
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: amanda

Gå är bra :) jag ska börja sprina, men de blir inte av.

Jag har börjat göra situp/armhävningaroch "den där övningen jag läste om för 3år som är för magen"

jag gör typ 10 om dan.. försöker göra fler om ja hinner/kommer ihåg x'D

vet itne om du gör de men gör de :D vill du inte göra de när pojk ser på gör de när han duschar på en matta ;)hehe

2009-04-10 * 11:27:13
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: amanda

SV: hihi varsegod.. ja undra fan vem som tackar för tips anonymt ;) xD

ha en underbar helg sötnos!

2009-04-10 * 14:48:35
URL: http://coozie.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0