23 april

Idag har jag vart massa duktig. :) Iallafall vad jag tycker själv. Lyckas skriva klöart faktadelen på projektarbetet. NU är det bara diskussionen kvar samt fia ihop en källförteckning. :) Började också på kaninarbetet som vi gjorde i ettan. ;) gosch vad dålig jag är på att ta ikapp rester. inte ens två månader kvar ffs! :O

Aja, köpte också nya ridskor idag. :) Kändes bra. Fick äntligen tag på såna jag ville ha! Känns toppen! Nu är det bara funderingar på nya chaps också. Vi får se sen när jag får lönen från skolan tror jag.  Så himla svårt att hitta bra chaps när man har så kraftiga vader! vill ju lixom kunna få blod ned i dom ;)

Sen till den STORA nyheten! :D Har ju såna himla problem till att orka träna för att gå ned i vikt. Otroligt missnöjd med mig själv men har verkligen inte hittat rätt motivation för att palla träna regelbundet. Sist jag gick ned omkring 10kg så var ju pappa där och puscha på. Fick ju min första system när jag gick ned 7kg på 3månader så idag gav han mig en ny.

Får jag hit agge på foder i höst så betalar han ALLT (hyra, foder, verkning, etc) OM jag går ned minst 10kg till den sista augusti 09. så nu jävlar ska jag börja äta rätt, skita i allt vad söt dricka och godis heter och börja motionera minst en halvtimme per dag!

Önska mig lycka till!
//Ämma

* Agge och jag första gången jag provred *

Kommentarer
Postat av: Amanda

hoppas de går super gumman!

2009-04-24 * 09:18:49
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Linda

Så söt bild på er :) ..

2009-04-24 * 10:22:23
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Lycka till!

2009-04-24 * 16:10:52
URL: http://sextondenovember.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Önskar jag hade föräldrar som dig :/

2009-04-24 * 16:33:04


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0