22 april

Knappt jag orkat skriva ett inlägg men gör det ändå för eran skull. :)
Idag pallrade jag mig iväg till skolan. var där till lunch. he he.. nästan klar med projektarbetet nu :)

Efter skolan så drog jag och älsk till bauhaus och köpte virke till två hästhinder älsk ska göra. :) Halvfärdiga redan :D Hihi så nu har jag kört bil I bauhaus ;) precis som flickan på reklamen ;D var också till silvan för att köpa lite vinkeljärn. :) 40% på allt nu! :O fett billigt ;)
nu måste jag dock få tag i bommar!

aja linda och jag löshoppa idag. :) gick kanon! Iaf med puke som är liiiite mer villig att göra saker haha. storm tyckte bara dte var tråk efter några hopp men puke fattade ritkigt snabbt vad som gällde :D morot som belöning ^^
hoppade nog 50-60cm :) ska defenitivt löshoppa puke igen :D han såg ut att gilla det :D
hoppas bara han kan bli lika duktig under ryttare ;) Jag och linda fick iallfall springa satan idag och driva på hästarna xD

hoppas du inte börjar lessna  på allt linda :(

Nu ska jag borsta tänder och gå och sova! Gonatt!
//Ämma

* puke och Storm idag *

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej nej nej Emma, jag börjar absolut inte att lessna :) Lovar dig!

2009-04-23 * 16:02:04
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Gud va kul med att bygga hinder och att se hur pållarna gillar att hoppa :D jag MÅSTE följa med nå dag nu alltså :)

2009-04-24 * 16:31:30


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0