2 april

Först måste jag få damp av mig lite! VILL INTE VILL INTE VILL INTE HA PROV IMORGON! Hade jag fått en vecka mer hade jag LÄTT skrivit mvg på det där provet men nu är dte för mycket på för kort tid! :'( fan!

Tråkig dag.. haft föreläsningar på morgonen med bla arbetsförmedlingen och kommunal. visst bra info men de två sista som snacka var så himla trista att jag höll på att ramla av stolen! Speciellt gula damen med sitt försök till att vara rolig xD haha visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt den patetiska lilla människan ;) nej nej inte ska vara elak men det var hyffsat trist att lyssna på. skavsår i öronen (A)

men men nu på kvällen så har jag och älsk städat i lägenheten. ska bli sååååå skönt att få eget utan en extra person som bara skiter ned utan att städa efter sig.. eller hur älskling? ;)
men nu är det rent och fint.

Jag har också suttit och pluggat till provet imorgon men orkar inte mer nu. får plugga imrgon bitti innan jag åker till skolan. vi börjar 10 vilket är skönt. :)

Fåglarna mår för övrigt bra.. usch HUR ska jag kunna göra mig av med dom?? Litchi är så himla mysig. när han får för sig att det är tråkigt att sitta själv kommer han och landar på min axel och sitter och pillar med mitt hår eller halsband och kvittrar så sött. :) mamma ämma är bäst ^^ <3

Nä nu funderar jag på att redigera lite bilder. två bildbomber på g i min bdb. en från igår och en från idag när jag fotade kompisen Idas kineser Luna och Kaia :) vårkänslor har dom så det sprutar! :D

Ni får ha det så bra!
//Ämma

* Luna & Kaia busar i vårsolen *

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg du de specialbeställda smycket med en elefant på till en tjej? har legat uppe i bdb. Skulle nog lätt kunna göra en "likadan" fast istället för en elefant en töltande islänning. behöver bara en bra bild.

2009-04-03 * 11:02:33
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: ämma

hum, jag vet inte om jag sett den :O var det längesen? ligger efter med allas bdbs bla din :O



bild är inte svårt att fiixa :))

2009-04-03 * 15:07:04
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Haha håller med dig xD hon va skittrist! ;D ja ska faktiskt pilla lite med bilder nu också tänkte jag ;D så snart kommer det upp fler bilder :D håll utkik! <3

2009-04-03 * 22:10:19
Postat av: Amanda

hm. har itne västa bästa bilden på den såg jag nu, men kolla den 6 feb i min bdb :)

2009-04-03 * 22:41:46
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Ella

Usch, vet precis hur det känns... Bara en dag till liksom! Tyvärr har jag inte modet att bli "sjuk" så det blir ju bara att pallra sig iväg och göra sitt bästa...

Söta hundar, kinseser va?

2009-04-06 * 21:43:39
URL: http://lifeofella.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0