17 april

Godmorgon. lite försenat blogginlägg för den 17.e men men :) Here it is.

Gick i skolan till 12 ungefär. hann klart inredningteknik uppgiften. känns jävligt bra. Sen drog jag och Linda till stallet. varmt som fan xD 16+ och hästarna höll på att dö i sina tjocka vinerpälsar när vi stod och borstade. :P

men det gick bra och vi red tågslingan + kabelvägen. det blir väl en ritt på ungefär 5km. :) mkt trav och galopp. körde rejs i en uppförsbacke och jävlar vad puke tog i ^^ han börjar få så fina bakmuskler nu :D :D :D
dock så testa han mig en aning idag. vet inte vad dte berodde på, kanske vårkäsnor eller att han fäller som ett as? eller bara allmänt trotsig xD hihi gullhäst.

när jag sen kom hem var jag dyngtrött och kunde knappt hålla mig vaken fram till halv 9 då jag skulle hämta älsk vid jobbet.

somnade så himla skönt på kvällen!
NU ska jag snart iväg till stallet och bygga hage. :) dra tråd :P

DUMMA DIG LINDA SOM SPÄRRAT DIN BLOGG!!!
//Ämma
*bild från ridturen*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe men jag håller på att göra om den :} . Den är snart klar ;) <3

2009-04-18 * 13:02:16
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Va härligt :D

2009-04-18 * 14:05:26


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0