16 april

Förlåt linda, är helt död och har kollat på film sen vi kom hem men nu ska jag vara lika duktig som dig att blogga ;D <3

Idag åkte jag och Linda till skolan för att få schema över våra tre kommande studeveckor. känns riktigt bra och hoppas jag får undan allt som ligger och restar. dock känner jag mig själv för väl för att veta att jag säkert kommer behöva sparka mig rejält i röven för att verkligen göra allt..
Men men idag började vi iallafall med inredningsteknikuppgiften som restar. blev väl nästan halvklara så den fixar i klart imorgon. :) sen blir det fokus på projektarbetet & sällskapsdjursarbetet. :)

Jag och Linda har ju inte kunnat vart i stallet på några dagar nu då dom grävt ur stallplanen och fyllt på med grus. men jag skicka ett sms till monica där det stod " Vi är ridsugna! ;)" idag och vips fick vi komma då de blivit klara idag vid 14.00 ;D Superbra blev det på stallplanen. nu slipper vi bada i lervälling ;);) och äntligen fick vi rida!!

Vi red en ny slinga idag. red en urmysig skogsslinga som leder ned på byn där vi miljöträna puke. han är en riktig lantis och vill hellst slippa att beblanda sig med allt var cyklar, brunnslopp och brevlådor heter ;) men han skötte sig fint ändå. :) red ju barbacka så hade han konstrat hade nog chansen vart stor att jag ramlat av xD haha

sen red vi samma slinga tillbaka och avslutade med kabelvägen där vi trava och galoppa. :) Duktiga linda vågade tillomed galoppa barbacka idag på storm! ÄNTLIGEN har hon fattat att det är bra mkt härligare än att skumpa runt på hans gräsliga trav xD haha go girl ;)

sen satte vi ihop en pall från ikea. :P som vanligt lyckas man sätta ihop fel så man får göra om .. suck på dåliga bruksanvisningar! men nu har vi en bra uppsittningspall :)
det braiga var att monicas sambo åkt iväg på marknad där han säljer typ godis och sånt. :P en massa marknadsgodis hade blivit över och stod nedpackade i 5lådor i sadelkammaran xD var ju tvungen att smaka lite (A) dessutom fivck vi polkagrisklubba <3<3<3

nej oj vad jag har skrivit massor nu :O dags att sova! Natti!
//Ämma

* min prins med den nya stallplanen i bakgrunden *


Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Va fint det blev på stallplanen :D och va gtt att det blev godis över ;D skulle ja ha varit med så hade det väl inte funnits nåt kvar xD haha!!

2009-04-18 * 14:04:07


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0