14 april

Idag har det inte hänt så mycket. mest vart hemma och vilat fingret, jävlar vad blått det är xD haha men har fått tillbaka lite av rörligheten nu. :) bara en av lederna i fingret som inte vill fungera nu ;D haha

men vart iväg och fiskat lite med älsk, tittat på lite filmer och käkat två kastruller popcorn xD haha jag blir fan snart ett popcorn! xD haha
passade också på att skriva lite på cellarbetet vilket jag redan fastnat på. måste snacka med anki och reda ut en sak som jag inte riktigt förstår. :)

men som sagt vart en lugn dag. gosat med fåglarna :) litchi lärde arga att bada idag xD ursöta var dom ;D
och sen saknar jag puke :( inte ridit där ute sen jag minns inte? xD fredag? xD haha bra koll ämma ;)
men men på fredag är dom klara med nya stallplanen så då är det fritt fram igen. :) ska nog rida barbacka nästa gång :D

Nä nu ska jag mata arga för natten. :) Ha det bra!
//Ämma

* arga och litchi badar *


Kommentarer
Postat av: Lovisa W

va gott med popcorn :D vill också ha xD jaa ja tor du kommer bli ett popcorn så småningom xD haha!! vill också rida :( red min kompis fullblod här för några dar sen :) värsta underbar är hon :D

2009-04-15 * 15:26:17
Postat av: Amanda

blir du sugen på att ha fåglar när jag ser dina bilder xD

2009-04-15 * 23:34:59
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Annmari

Hejsan hej...

Vilka sötnosar!

Är Arga lika social som Litchi?

Är så sugen på att skaffa fågel vill ju ha sällis på kvällarna.

2009-04-17 * 09:03:21


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0