1 april

April april, jag kan lura dig vart jag vill!
Någon som blivit lurad idag? ^^ Inte jag vad jag vet iallafall. :P Sicken tur man kan ha. :)

Hänt idag då? Haft vät & djurliv HELA dagen.. usch det svider verkligen! så himla trist så dte finns inte. eller alltså det är en intressant kurs men inte att läsa så här intensivt och sömderhackad.. blev bråk mellan klassen och läraren idag dessutom. Alla är verkligen helt förstörda över hur orättvisst det är mot våran klass att åter igen göra om samma grejj som detta att klämma in en kurs på bara några veckor! Dessutom så var våran lärare väldigt ful i mun mot klasskompisen lilja.. så gör man inte! blev helt stum ärligt talat!
På fredag är det prov.. igen.. fan.

Nä nu ska jag släppa skolan för stunden och skriva om något jag tycker är intressantare. :) Nämligen att jag var och red idag igen. :D så himla härligt att ha stallet att fly till. trivs himla bra <3
Jag och linda dressyrade iaf på gärdet idag. :) älsk var med och fota <3 tacktack!
Gick kanon med puke, jobbade mycket med tempväxlingar, halter, böjda spår osv. :) börjar släppa i ena sidan nu men är fortfarande väldigt stel, men börjar släppa mer och mer. :) känns kul. Han går sååå mycket bättre med nosrem nu. Behöver inte alls kampa så mycket som förut. :)) Det kommer bli kanoners!

Fick också rida Storm en stund. han testade linda som fan så linda tyckte jag skulle hoppa upp. Dumma sig med mig också först men jag är lite tuffare än linda ;) hihi *inget fel med det linda, du kommer igång du med* så han gick fint med mig på slutet och när linda sen prova gick han jättefint. :) Iaf för att vara storm ;D haha
Men var mys att rida klunsen en stund. :)

Ni måste erkänna att hästarna, spc puke är så snygga i sin päls nu ;D haha ser ut som någe katten släpat hem xD haha hatar fällningen! >.< hoppas b-vitamintillskotten påskyndar dte hela iaf! dessutom har dom tydligen fått nån ohyra eller svamp.. kul? *not*

Nä nu ska jag sova. :) vart så himla trött hela dagen! men tackar för dte underbara vädret!
//Ämma

* Jag och puke *


 * jag och storm *


Kommentarer
Postat av: lilja

Vilken tur du har att ingen har lurat dig igår, jag blev lurad 3 gången.Usch säger jag:P Och jag lektionen var inte rolig direkt

2009-04-02 * 16:45:06
URL: http://LILLALILJA.BLOGSPOT.COM
Postat av: Lovisa W

Men shit vilken lärare varre ni hade dådå? :S Till lovet, då jäklar ska vi rida Ämma! :D

2009-04-03 * 22:08:14


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0